Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Vet inte om jag orkar mer..

Kategori: Hate me or love me.

Dessa jävla tankar som ska komma så fort man kommer till Stockholm.
Tankarna tar över min kropp och jag ska inte säga att jag inte vet vad jag inte vill, för det vet jag.
Jag vill ha det jag alltid velat haft, det jag drömt i snart ett år, och har strävat efter.
Men allt skit man får gå igenom, alla som vill förstöra för mig.
Finns några få personer som är glada för min skull och jag vet inte hur jag ska kunna tacka dom.
Dom jag minst trodde skulle bry sig, är dom som bryr sig mest.

Jag trodde inte att tankarna skulle vara såhär enorma.
Det är för jobbigt, vill inte tänka såhär mer.

För er som inte fattar tar jag en snabb genomgång.
Jag är tillsammans med min pojkvän, folk vill förstöra, dom berättar hur jag var förrut, dom berättar hur han varit otrogen (vilket han inte har) och visst det kanske inte låter som mycket grejer, men som sagt det är en snabb genomgång och inte den långa versionen.. Men hur som helst, alla dessa saker får mig att tänka, får mig att tänka på hans bästa för att han inte ska må dåligt.
Vi vill vara med varandra, men kommer vi orka kämpa, vi är starka tillsammans men är vi så starka att vi orkar gå igenom allt skit, gå igenom allt folk säger.

Jag som ändå alltid haft svårt att lita på killar, och jag säger inte att jag inte litar på min pojkvän för det gör jag, vi har ju förfan snart varit med varandra ett år, och tilliten finns där, men tankarna finns där också och jag hoppas tankarna går över snart.

Nu kommer en del människor gotta sig i det jag skrev, och skratta för att dom lyckas få mig att börja tänka, men bara för att ni vill förstöra och vill se oss gå skilda vägar, så har vi båda lovat varandra och oss själva att kämpa hundra gånger mer, för ni ska inte få som ni vill, det ska inte vara erat fel OM vi skulle göra slut.

Kommentarer

  • karolina säger:

    2011-09-20 | 10:46:01
  • karolina säger:

    kämpa på, alla förhållande kommer i svåra situationer men allt går att lösa. låt inte dom förstöra! kämpa på

    2011-09-20 | 10:47:25
    Bloggadress: http://¨kaaroliinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här: