Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Underbara kväll! <3

Kategori: Mammalivet

God kväll!

Elin kom och hämtade mig och Lilja, och vi åkte till Heron City.
Dock var Lilja himla trött, så hon var inte så roligt sällskap, men lite mys fick dom två iallafall, men jag och Elin fick oss en rejäl uppdatering, om både hennes resa till Marmaris och även om nästa sommar, vi pratade om att även jag kunde åka dit med Lilja för en vecka och have some fun with them, så nu sitter jag faktiskt och kollar på resor, och det är faktiskt inte så farliga priser, och det skulle vara riktigt nice.
Undra även om Mamma vill följa med, för det blir inte så farligt ändå.
Guuud så härligt det skulle vara, att komma utomlands, och speciellt dit eftersom det var två år sen jag var där, och jag typ saknar sönder mig efter det där stället och maten som finns där nere.

Men vi får se hur det hela urartar sig & om man kommer iväg dit nästa sommar.
Vad säger ni, tycker ni att jag ska åka och ha a hell of a time ?

Iallafall Elin skjutsade hem oss lite efter åtta, eftersom Lilja har mer eller mindre rutiner att sova runt 21.00 - 22.00 och tänkte att det är lika bra att hålla den rutinen även idag, trots att jag ville fortsätta umgås med Elin, men det kommer ju fler dagar då vi kan ses.

Nej, nu ska jag prata lite med Amar via facebook.
Vad ska ni göra en Fredag som denna?

PUSS & KRAM!



Elin & jag - Marmaris 2008 @ Faros

Kommentarer


Kommentera inlägget här: