Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Svar till Sanna & Kat.

Kategori: Hate me or love me.

Hej!
Kul att ni kommenterar och jag kan säga så här att en av er frågade om jag lämnar bort Lilja varje gång jag åker till Gävle, och då kan jag säga såhär.. Nej det gör jag inte, Lilja har varit med mig, kanske inte jätte mycket men hon har varit med mig i Gävle, och jag älskar varenda sekund jag har med henne där & i Stockholm, men Lilja's pappa är ledig på helger och för att det ska gå att ordna något mötte mellan dom så passar jag på att låta honom ha henne på helgerna (eftersom han vill ha det) och då passar jag på att nu på senaste tiden åka till Gävle utan Lilja för hon har det bra hos sin pappa, och även ägna mig åt mitt förhållande med min pojkvän, för att kunna göra saker som inte är svårt när Lilja är med men.. jag uppskattar varje minut jag får med både Älsklingen min & Lilja, men ibland behöver även jag och Älsklingen vår tid och bara vår tid tillsammans.
Hoppas ni fått svar på era frågor, och har ni fler så är det bara fråga.

Kommentarer

  • sanna säger:

    Tack för svar på frågor. En sak till bara. Man ska ju egentlgien inte lämna ifrån sig sitt barn som är så litet. Min son fick inte vara hos sin pappa över en natt fören han va över ett år och det bestämde familjerätten!

    2011-09-20 | 07:27:19

Kommentera inlägget här: