Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Svar till Du vett vem

Kategori: Hate me or love me.

du vett vem om 20 September 2011 Tisdag.:
hoppas att din doter får reda på vem hennes mamma är på riktig en stor hora


Hade jag vetat vem du var hade jag inte tagit det här via bloggen, men tydligen är du för feg för att skriva ut ditt namn & väljer hellre att jag ska försöka lista ut vem du är.
Men du borde söka i ett svenskt lexikon vad hora betyder, för det betyder att man tar betalt för sexuella tjänster, och trots för att du som skrev och andra inte tror och tycker det så har jag mer värdighet än så.
Jag skulle aldrig någonsin nedvärdera mig själv, ALDRIG!
Kalla mig vad du vill, jag vet själv vad jag är & inte är.


Till mina älskade och fina läsare:
Någon som kan hjälpa mig ta reda på ip-numret?

Kommentarer

  • Linda säger:

    när du godkänner kommentaren så ska de stå vilken ip-adress den kommer ifrån. du kan spåra adressen på t.ex. ip-adress.com eller maxmind.com

    det ger ju dig ett hum om vart personen befinner sig, men det kanske ger dig en aning om vem det kan vara iallafall :)

    2011-09-22 | 21:11:40
  • sara säger:

    asså .. vilken tönt ..

    de låter som en svensk som försöker låta som en utlänning ..

    2011-09-23 | 00:19:26

Kommentera inlägget här: