Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Stressad tjej AB!

Kategori: Mammalivet

Nu har man ringt samtalet, och inte blev jag klokare för det.
Men nu blir det att fixa i ordning allting och sen dra för att träffa Amar.
Jag är lite stressad och har egentligen inte tid till att sitta här framför datorn, men jag tar mig tid, för jag vill ju uppdatera er så mycket som jag bara kan.
Älskar ju att uppdatera bloggen, även fast det ibland inte är så roliga uppdateringar.

Men vill bara hälsa till en viss person: DU STINKER FALSKHET!

Kommentarer

  • maria säger:

    Fin header!!



    Hoppas du kommer iväg med Jenni.



    Jag har hjälpt en kompis att tvätta.

    Hon hade 6 jätte sopsäckar med tvätt och för det fick jag en slant som behövdes denna månad då jag hade fett med bills.



    Lev väl Maria

    2011-09-29 | 14:32:52
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • Johanna - Mamma till Sami säger:

    Föräldragruppen är kul trots att alla andra är äldre än mig. Vad tyckte du då?



    synd att ni inte kom idag till massagen. Hopps Lilja är frisk tills nästa vecka :-)



    Sami fick även sina sprutor idag och det var verkligen ingen hit kan jag tala om trots att han inte alls skrek speciellt mycket så usch nej fy asså! :'( Dom gjorde nog mer ont på mig än på honom. Hehe.

    2011-09-29 | 16:30:32
    Bloggadress: http://lyyckligaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här: