Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Städa och tvätta är härligt.

Kategori: Mammalivet

Har nyss smsat lite med både Natalie & Amar.
Jag och Natalie bestämde eller har pratat om att ses imorgon bland annat för att hon ska få tillbaka kläderna jag lånat av henne, och sen för jag faktiskt saknar henne & hon måste ju bara få träffa Lilja nu, lilla tjejen har blivit så stor. Jag blir nästan förvånad, sen hon föddes har hon alltid kunnat haft hennes kläder eller i början var dom ju för stora, och sen blev dom perfekta och så har det hållt på fram tills igår då jag skulle klä på henne & insåg att tröjan var för liten. Min fina prinsessa! ♥

Men nu måste jag slänga på en maskin och fortsätta städa.

Hörs senare!


Bilden är tagen igår, på grillfesten.
Vi tog en enklare vagn med oss (enkel att fälla ihop) eftersom vi åkte Taxi dit, så blev det bäst så, och det är mer en sittvagn och inte liggvan och prinsessan satt upp med glädje i vagnen.
Min älskade dotter vägrar för det mesta att ligga ner i vagnen, haha.

Kommentarer

  • maria säger:

    Hoppas du hade kul. jag hade sjukt kul och är något bakis idag

    Kram Maria

    2011-09-25 | 15:58:04
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: