Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Skriver i min ensamhet.

Kategori: Resa

Älsklingen min har inte kommit än, men kommer snart.
Han ringde precis och sa att han var påväg hem.
Min älskade!

Den här dagen har nog varit den tråkigaste i mitt liv & sen har jag inte haft det bästa humöret heller, men känner själv att humöret börjar bli bättre och att ingenting går att förstöra det.
Har suttit och smsat till både Lotta och Natalie och Johanna och den enda som svara är Johanna, även Karro har jag skrivit till då hon har en jacka hos mig och tänkte kolla när hon ska tillbaka till Sveg så att hon kan få sin jacka, men jag hinner inte ge den till henne innan hon åker tillbaka, plus min Mamma är upptagen så det blev problem bara där, men ibland så blir det strul när det kommer till såna saker.

Sitter och lyssnar på musik nu, och fan vad musik kan göra en sugen.
Trots att jag har träningsvärk efter igår och utgången på Heartbreak så vill jag bara dansa och ha det kul tillsammans med tjejerna mina.

Har planerat in en date med Johanna på Tisdag då vi ska prata och låta ungarna "leka" haha.
Dom ska ju trots allt gifta sig, så det är bäst dom vänjer sig vid varandra redan nu (skämtosido)
Sen har jag även skrivit till Lotta att vi kanske ska köra en utgång bara hon och jag, eller varför inte andra tjejer också, unga mammor is the shit, haha!
Nej men helt seriöst.

Jag kände ju inte Lotta innan hon var gravid med Noah.
Men hon är en underbar person och en av dom finaste människorna jag träffat i mitt liv, som jag absolut vill lära känna tuuusen gånger bättre än vad jag redan gör och så vill jag ju såklart att Noah ska ha bra kontakt med mig, sin faster.
Han är ju verkligen min guldklimp.
Fasters prins! ♥

Men hur som helst, nu ska jag avsluta här för har inte så mycket att skriva utan skriver mest i min ensamhet, eftersom jag har så jävla tråkigt.
För det har jag verkligen, det blir bättre när Älsklingen min kommer och vi börjar grilla och mysa och som det verkar nu så kommer även E & M förbi.
Riktigt nice!

Dom människorna vill jag absolut lära känna mer, efter dom gångerna jag träffat dom visar dom verkligen hur jävla snälla människor dom är, och varför ska man kasta bort bra människor?
Har kastat otroligt många människor i mitt liv, som jag inte behöver.

Hörs imorgon!

Kommentarer

  • Johanna - Mamma till Sami säger:

    Behåll dom bra och kasta dom dåliga :) <3

    2011-09-04 | 00:18:19
    Bloggadress: http://lyyckligaste.blogg.se/
  • Johanna - Mamma till Sami säger:

    Jag vet.. Man vill ju tro det bästa om folk och i vissa fall så får man iaf reda på hur dom är tidigt men ändå så ska man vara glad att man får reda på hur dom är alls och att dom inte alltid kommer undan med sin falskhet och sånt <3



    Vi finns här, vad och när det än gäller <3

    2011-09-04 | 12:08:37
    Bloggadress: http://lyyckligaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här: