Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Skåpet ska aldrig stå tomt.

Kategori: Mammalivet

Nu på kvällskvisten åkte jag med Pappa till Martin där jag även träffade på Lina en snabbis och sen blev det in på ICA för att bland annat handla blöjor, trots att det finns hemma så vill jag fylla på hela tiden, så att det aldrig tar slut, detsamma gäller med mat.

Imorgon blir det förmodligen så att jag och Lilja är nere på Mamma's jobb hela dagen, har ju ändå ingenting bättre för mig, då kan jag lika gärna passa på att vara där med min vackra dotter och alla andra underbara barn, och även gå och hälsa på Nova, på hennes avdelning.
Det lär hon uppskatta.

Bjuder på en bild på Lilja, från idag.

Kommentarer

  • Tess säger:

    sööööt hon är!!!! :D



    hehe ja jag gillar mitt jobb. dessvärre behöver vi inte fler hehe. jag började för bara tre veckor sedan.



    vad har du jobbat med förut? =)

    2011-09-26 | 21:57:38
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/tessic

Kommentera inlägget här: