Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

På Onsdag är det dags.

Kategori: Mammalivet

Onsdag är det först dags för Lilja att ta sina första sprutor och det dödar mig inombords redan innan, jag försöker förbereda mig på att hon kommer skrika av att hon tycker det gör ont, men jag tror ändå inte det går att riktigt förbereda sig till hundra procent.

Men efter att min prinsessa tagit sina första sprutor så är det dags för att träffa min älskade Tove & hennes fina och underbara son Zackarias som föddes en vecka innan Lilja.
Fattar ni egentligen hur sjukt det är?
Jag och Tove lärde känna varandra 2005, och sen dess har det alltid varit vi på något sätt.
Vi började leva typ likadana liv, som många av er redan vet så vet ni ju hur mitt liv såg ut innan graviditeten, jag brydde mig inte speciellt mycket om mina nära, brydde mig inte om mig själv och ingenting, samt att jag festade ungefär 5 dagar i veckan om inte mer.
Tove levde ungefär samma liv, och ingen hade väl riktigt planerat att bli gravid.
Men när vi väl blev det, dessutom samtidigt så beslutade vi båda oss att behålla.
Vi visste inte om någonting om varandra för ens vi båda skrev ut det på facebook.
Jävligt sjukt, men ändå så himla underbart!
Min finaste Tove!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: