Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Kvällsinlägg: 26 September 2011

Kategori: Mammalivet

Shulululu!

Idag blev det till att träffa Emma i Nacka Forum, vi åt på Tasty Thai och sen kollade vi runt på kläder, jag hittade både leggins och en kofta till mig och sen en varm kofta till Lilja, efter vi varit där så gick vi förbi Barnens hus och tittade på barnvagnar, för Emma ville ha en ny barnvagn så hjälpte henne att kolla, vi pratade med hennes mamma också och hon sa om vi åkte till Odenplan fanns det en butik där, som vi valde att gå till och hon hittade även en barnvagn till Selma, efter att vi köpt barnvagnen och hon gick runt med en tom barnvagn så gick vi in på Eastanbul och åt, och jag kan helt ärligt säga, jag var helt hype på dolma och allt, men det smakade FAN inte bra!
Blev sjukt besviken!

Efter Odenplan blev det en snabbvisit i Centralen för att möta upp Natalie & hennes bror, för att lämna tillbaka kläderna jag lånat av henne och sen blev det hem och nu sitter jag här hemma och pratar med Amar via facebook, och ska faktiskt ta och spela Cityville medans Lilja sover.

Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: