Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Kvällsinlägg: 22 September 2011

Kategori: Mammalivet

Hela kvällen har jag gått och varit trött, men nu har den tröttheten förvandlats till pigghet.
Jag känner bara ett rus i hela min kropp, längtar tills jag får dansa.
Jag älskar att dansa! ♥

Imorgon blir det förmodligen utgång för mig och tjejerna.
Himla trevligt med tanke på att det var sjuukt längesen vi var ute.
Fast innan utgången blir det middag och förkrök för den som vill dricka.
Vet inte en om jag ska dricka, finns något inom mig som säger att jag ska avstå.
Men vi får se hur jag känner under morgondagen.

Lilja ligger och sover för tillfället och jag sitter och pratar med Älsklingen min via datorn.
För er som inte riktigt hängde med vad som hände för någon dag sedan så kan jag förklara det såhär, att vi båda trodde vi hade fått nog, inte av varandra, eftersom vi älskar varandra och inte ville lämna varandra. Men vi hade fått nog på allting runtomkring oss, på vad folk sa.
Vi valde att göra ett hastigt beslut, i hopp om att vi skulle må bättre.
Men vi båda mådde bara sämre och sämre, trots att vi ändå pratade som att vi var tillsammans fast utan det där puss hej och god natt, jag älskar dig på slutet av samtalet, men annars så.

Trots att vi älskar varandra var vi barnsliga att låta saker komma emellan, men vi har pratat om det och löst allting, och vi vet vart vi står i dagens läge.
Vi vet vart vi har varandra och vet exakt vilka som är glada för vår skull & vilka som kan pissa ner sig själva, och trots att jag inte ville så brydde jag mig vad folk sa om mig och om honom, men jag har lovat mig själv att jag ska försöka sluta bry mig för vem tjänar på att bry sig? INTE JAG!

Men nu ska jag fortsätta prata med Älsklingen min och sen blir det nog att försöka sova.
Men väntar nog tills efter klockan tolv, för att se om det ska strula denna månad också.

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: