Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

JUST NU:

Kategori: Party

Har nyss klivit ut ur duschen, och sitter med handduk på huvudet och över kroppen, haha.
Har egentligen inte tid att sitta och skriva så mycket i bloggen, men eftersom jag har fått in dator i rummet som dessutom har kamera tänkte jag att ni kunde få er någon mer uppdatering än den lilla ni fick här nedanför, eftersom lär ju inte uppdatera något alls under kvällen, om jag nu inte uppdaterar när jag är med tjejerna. Men det får vi allt se, tror nog vi har viktigare saker för oss.
Woop woop!
Tonight's gonna be a good night!

Kommentarer

  • maria säger:

    Ha en super kväll. Kram Maria



    6 helg såklart..

    2011-09-23 | 14:12:26
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • kajsa säger:

    de ja skriver i min blogg skriver ja för de e min blogg,o ja skriver om vem ja vill utan att folk ska ta åt sig,anledningen att ja skriver fitta o hora om en person i min blogg är för människan är så äckligt jävla äcklig så ja inte ens pratar med personen den har förstört för både mig o min bästa vän,o ja tycker folk ska sluta ta åt sig o dra sin egen slutsats när de handlar om min blogg ! Dem skapar ju bara problem för sig själva när dem inte ens vet va de handlar om o VEM de handlar om !



    nää inget ja skriver är fel på min blogg, o dem som tycker de e fel borde sluta läs den o fattar inte ens varför vissa lägger energi på att läsa min blogg om dem bara mår dåligt av det !

    2011-09-23 | 15:25:06

Kommentera inlägget här: