Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

I miss you Elissa.

Kategori: Mammalivet

Lilja vaknar nog tidigare idag, än resterande dagar och vill ha mat.
Jag tror hon redan är på G till att vakna, trollungen min!

Känner egentligen ingen lust till någonting, behöver mig en uppdatering med mina tjejer ifrån Wales men mest av allt behöver jag mig en uppdatering ifrån Elissa, min underbara skatt! ♥
Fan vad jag saknar våra chatter, och vår crazy night out i Marmaris.
Jag saknar henne! ♥
Hon fick mig alltid att må bra, kunde verkligen prata ut med henne, jag vet att hon även finns idag, men finns så mycket annat som gör att vi inte hinner med våra pratstunder som förrut.

Förresten, jag har väl glömt att säga att Elissa & Muzo ska få barn, världens underbaraste människor dom där två & så ska dom få barn, en liten son.
Jag längtar efter att få träffa den där lilla krabaten, har jag även sagt grattis till Emma & hennes man Ismail som fick en son den 28 Augusti 2011 här i bloggen?
Jag tror inte det, så jag passar på nu.
GRATTIS TILL ER, ETT VARMT GRATTIS!
Hoppas få träffa er och er son snart.

Men nu ska jag fortsätta göra det jag håller på med.
Uppdaterar nog innan jag sover.
Hej så länge!



Elissa & jag - Marmaris 09

Kommentarer


Kommentera inlägget här: