Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Helveteskväll.

Kategori: Mammalivet

Kvällen har inte bjudit på mycket.
Har varit ner vid affären och handlade chips & coca cola light.
Förstår inte att det kan vara så svårt att sluta med såna onödigheter.
Jag ska verkligen försöka, för vill inte att Lilja blir lika fast som jag i coca cola light, eller någon annan läskdryck, och det är ju svårt att säga till sitt barn nej du får inte dricka cola med mera om man själv dricker det.

Men men..
Handlade iallafall onödigheter och har även pratat med Älsklingen min.
Lilja har legat och sovit hela tiden, så har inte kunnat myst med henne.
Men hoppas prinsessan vaknar snart, så jag får pussa på henne.
Mitt lilla hjärta! ♥

Lär inte bli en sen kväll idag, allting är åt helvete.
Allt är riktigt åt helvete och tankarna gör inte saken bättre.
Ska nog sova tidigt för att kanske kunna glömma all den här skiten.
Imorgon har jag inte planerat något, kanske kan man träffa Johanna & Sami, vet även att jag måste handla hem massvis med blöjor så det finns här hemma, för dom börjar ta slut, så imorgon blir det till att fylla på skåpet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: