Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Fördomar.

Kategori: Dagens låt.

Jag älskar den här låten, trots att den är gammal och egentligen en jävligt töntig låt men lyssnar man på texten klagar dom på hur jävla trött man är på fördomar och även nämner hur man själv kanske inte förstår att folk yttrar sig om att vara homosexuell och att det inte är fördomar.


Men för mig är det fördomar, alla människor har fördomar mot något.
Finns ingen människa som är felfri, finns ingen människa som inte dömer andra människor för någonting.
Till exempel, jag vet vad jag har fördomar emot, jag har fördomar mot folk som tror dom är bättre en alla andra, som går med näsan i vädret, och tror dom äger världen, eller det är väl bara en av dom många saker jag har fördomar mot..

Vad tycker ni,har alla människor fördomar om någonting?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: