Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Eftermiddagen.

Kategori: Resa

Hello again.
Skulle ju egentligen ha gått till stan, men då det typ började regna pyttelite ångrade jag mig för att jag trodde det skulle bli värre men som vanligt har jag fel, utan vädret blev bara bättre.
Kollade på Hem till gården och Lilja somnade i sittandes i mitt knä, hon verkar tycka om Hem till gården.
Men efter Hem till gården, gjorde jag mig i ordning för att gå till stan men kom till affären här vid Älsklingen min, då ångrade jag mig och egentligen inte bara för regnet utan även för sällskapet, faan jag vill ju ha sällskap för att gå i stan, men det kommer väl det också.

Älsklingen är i allafall på jobbet nu men lär komma hem snart.
Usch, några timmar borta ifrån varandra och ändå i samma stad men ändå saknar jag ihjäl mig efter honom.
Det är fan sjukt, men det är kärlek på det hela också, haha.

Lilja ligger och sover för tillfället, hon har inte riktigt velat sova idag.
Men nu äntligen sover hon och det är jag glad för.
Även fast jag vill ha prinsessan vaken också, men man såg hur trött hon var och det bästa man kan göra då (vet vi ju själva också) är ju att sova.

Men, ska ta mig en cigg innan Lilja vaknar och innan Älsklingen kommer.
Och självklart massa spelande på facebook.
I ♥ CITYVILLE!

Laater!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: