Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Drömma mig bort till Norge.

Kategori: I'm asking you.

Nej, nu ger jag upp datorn och telefonen och allt för ikväll.
Hoppas ingen stör min skönhetssömn förrutom Lilja då förstås.
Ska sova och drömma mig bort till Norge över dagen med Jenni.
Det skulle vara något, har alltid vela se Norge, även fast man kanske inte ser så mycket att landet på bara en dag, men skulle lätt tänka mig att kunna åka dit över dagen och sen vara tillbaka på kvällen, för lite hinner man ju ändå se och det är ju trots allt ett grannland.
Vad tycker ni?
Jag & Jenni, världens finaste! ♥
Trots att vi inte träffas ofta ska du veta att jag älskar dig och finns här för dig dag som natt.
Du är min medicin gumman! ♥

Kommentarer

  • Jenni säger:

    Jag hatar det där kortet, fallet på klänningen och allt gör att jag ser fetare ut än vad jag är haha. Ja men du får jättegärna följa med om du vill, ingen blir gladare än jag då =D Puss <3

    2011-09-27 | 20:10:07
    Bloggadress: http://jennisfamilj.se/

Kommentera inlägget här: