Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Dags för middag.

Kategori: Mammalivet

Tänkte bara säga att idag blir det mat från Puben.
Jag har varit så sugen på pommes frites, men lär ju bli pasta carbonara eller något.
Kvällen börjar ju underbart tillsammans med mina underbara föräldrar, Nova och Lilja.
Sen ska jag väl se till att fixa lite fredagsmys typ, chips och vitlöksdip och massvis med cola light, för att ladda upp inför imorgon då det som sagt är tävling.
Men måste även tvätta lite kläder och även packa ihop allting för morgondagen, det är ju en del saker som måste med, och sen måste jag även lägga ihop Lilja's saker som hon ska ha med sig till G, för att spendera dagen där, vilket jag tror hon kommer uppskatta mer och mer när hon blir äldre.
Men nu ska jag göra mig i ordning för att äta på Puben, måste även klä på dottern min.
Underbara vackra perfekta barn! ♥

Kommentarer

  • maria säger:

    Mysigt!! vilken e din pub?



    Lycka till i morgon

    Kram Maria

    2011-09-16 | 17:19:52
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: