Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Dagens fråga.

Kategori: I'm asking you.

Har du någon förebild, i sånafall vem?


Mina föräldrar är mina förebilder, även fast dom kämpat med både den ena och andra sjukdomen själv, och inte haft det bra ekonomiskt, har dom uppfostrar 3 barn, och även ibland 4 barn, då jag har en halvbror som även han har funnits i vårt liv. Dom kämpar fortfarande med vardagen som kanske inte alltid sett så ljus ut, men ändå finns dom alltid där som ett stöd & stöttar mig. Varje gång jag haft problem, och känt mig ledsen & besviken, känt att jag inte orkar mer är det dom två människorna som kämpat för att få mig att må bra igen.
Jag älskar er över allt annat, och skulle ta all er smärta och hjälpa er med allt som ni kämpat och fortfarande kämpar med om jag bara kunde.

Kommentarer

  • Telly säger:

    Jag har ingen särskilt person jag dyrkar.

    2011-09-30 | 16:14:23

Kommentera inlägget här: