Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Dagens fråga.

Kategori: I'm asking you.

Vilken är din favoritblogg, och varför?



Jag läser cirka 25 bloggar via bloglovin, och har väl egentligen ingen direkt favoritblogg, för dom flesta bloggarna jag läser, är det någon jag vet vem det är eller som jag känner och jag tänker väl inte direkt säga att jag kan kalla det för favoritblogg, men om jag måste välja någon så blir det Jenilita då hon skriver ärligt & öppet vad hon tycker om saker och ting, hon ger råd och tips till sina läsare, och hon även inte BARA pratar om att hon ska bli Mamma i bloggen, utan får oss läsare att njuta av annat också. Helt enkelt hon har en ärlig blogg, som jag började läsa för ganska så längesen och jag älskar verkligen hur hon skriver och hur fin och gullig hon är mot sina läsare. Hennes blogg verkar vara en ärlig blogg, som har det där lilla extra!
Det är meningen att även ni ska svara på dagens fråga, och inte bara jag, haha!

Kommentarer

  • maria säger:

    Jag har många favoriter.

    Följer ca 10 st ,,, men det viktiga för mig är att man uppdaterar ofta och att man kommenterar och svarar på kommentarer.



    Annars plockar jag bort dom dirr.



    Din gillar jag!



    Ha det / Maria

    2011-09-27 | 20:44:01
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: