Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Dagens fråga.

Kategori: I'm asking you.

Om du har en partner, hur träffades ni?



Jag och Amar träffades genom en dåvarande vän till mig, och vi började prata den dagen och vi båda var väl intresserade, men dom som känner mig vet hur jag är när det kommer till killar & visa känslor, så jag dolde mina känslor, men när vi började dejta eller vad man ska kalla det, och vi ugmicks intensivt, så vägrade jag fortfarande att pussa honom öppet framför folk, första gången vi gav en puss framför folk och dom kunde se, var ungefär tre veckor efter att vi träffats, på nyårsafton och det är från då jag räknar att vi blev tillsammans.

Men från dagen vi träffades, har det varit han och jag!
Han är den bästa människa jag träffat, han är min bästavän & pojkvän.
Jag kan berätta allt för honom, han tröstar & lyssnar alltid.
Jag älskar dig min finaste!

Den dagen vi sätter en ring på varandras finger kommer vara den lyckligaste dagen i mitt liv, den dagen längtar jag till & drömmer om, nästan varje natt.
Jag drömmer att få dela mitt liv på riktigt med dig.
Du & jag habibi! ♥

Kommentarer

  • Johanna - Mamma till Sami säger:

    Hehe ah det är precis vad som händer. Och det är helt sjukt hur jag längtar efter honom :-)

    2011-09-03 | 17:08:15
    Bloggadress: http://lyyckligaste.blogg.se/
  • maria säger:

    Han som är min partner i dag var min första kärlek, vi träffades när jag var 14 år.



    Vi var tillsammans länge för att sen gå skillda vägar i 7 år.

    Då händemassa saker. Han började med droger & jag var tillsammans med en kille med alkoholprobelm. Vi



    träffasdes åter igen 1994 (17 år idag) och han är mitt livs kärlek !!!!!



    Kram

    Lycka till med ditt förhållande. Hoppas kyrkklockorna slår snart



    Maria

    2011-09-03 | 17:30:09
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: