Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Cityville äger mitt liv.

Kategori: Mammalivet

Ibland undrar man hur folk tänker.
Men det är trots allt deras liv & inte mitt så dom får väl helt enkelt göra som dom vill.
Det är bara det att, man tror man känner en människa men man gör inte det.
Folk är så överraskande, och händer just det här så kommer jag inte ha någon som helst respekt för dig i mitt liv mer, för tyvärr man behandlar inte mig så.
BADFULLY!

Men hur som helst, har nyss pratat med Älsklingen min och jag bara älskar hur vi kan prata om ingenting, men ändå prata om allting, är så jävla underbart.
Min pojkvän är bäst! ♥

Sitter och pratar med Sara vid facebook-chatten och det var ett tag sen jag pratade med henne av olika anledningar, men nu pratar vi igen, inte precis som vanligt men vi pratar ändå.
Trevligt, trevligt.

Cityville äger verkligen mitt liv just nu, för varje gång Lilja sover så är det, det spelet som fyller upp min ensamhet, haha. Det är ganska sjukt hur beroende man kan bli av ett spel.


Tillbaka till Cityville.
Peace out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: