Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

7 september 011 onsdag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!

Igår träffade vi ju Johanna & sami.
Vi promenerade till Mariatorget där vi gick in på Apoteket, därefter träffade vi henne kompis D, och vi promenade från Mariatorget till Kungsträgården, där vi tog oss en liten paus och sen fortatte till Hötorget. Helt underbart med en så lång promenad när det var fint väder, och ungarna ändå sov så snällt i vagnarna.


När vi kom fram behövde D till banken och sen blev det en fika nere på ett café.
Även D's kompis kom förbi.
Kan kalla henne I.


Dom var riktigt trevliga männikor.
Men efter fikan fortatte jag och Johanna med barnen att promenera lite innan vi sa hej då och åkte hem åt varitt håll.


Nu har jag nyss vaknat och gett Lilja mat, som ligger och pratar med sig själv nu.
Underbara barn! ♥

Jag är fortfarande trött även fast både Lilja & jag sovit hela natten.
Helt sjukt egentligen, men det är så mycket tankar inom mig nu om gör att jag går miste om sömnen.
Men förhoppningvis så blir det bra snart och jag får ordning på mina tankar.

Blir till att ringa Älsklingen min snart, för att prata lite.
Vad mer händer idag?
Jag har ingenting planerat, met bara ta det lugnt hemma i detta regnväder.
En promenad ut blir det ändå, men inte nu utan senare.

Nej, nu blir det Cityille & invänta samtalet till Älsklingen min.
Peace out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: