Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

5 September 2011 Måndag.

Kategori: Resa

Hejhej!

Igår så satt jag och Älsklingen min och pratade hela natten lång, även Ismail kom förbi en stund och höll oss sällskap. Alltid lika roligt att få besök.
Även fast jag och Älsklingen min typ pratar 150 gånger per dag om olika saker, får vi liksom inte nog av att prata, vi lär bara känna varandra bättre och bättre, och jag vet exakt hur han tänker & han hur jag tänker.
Känns verkligen så skönt att ha honom, som verkligen gett allt för att förstå mig.
Han bryr sig verkligen om hur jag mår & hur jag känner och vi hamnar ofta i djupa diskussioner om massa olika saker, vi pratar även om våra familjer & framtiden.
Att jag hade sån tur att träffa honom! ♥
Men vi somnade kanske inte för ens fem - halv sex på morgonen.
JOBBIGT LÄGE!

Idag vaknade jag av att Älsklingen lägger telefonen vid mitt öra, eftersom Ismail ringde.
Vi hade ju planerat med honom att det blev frukost hos honom, vid elva.
Så var bara att kliva upp vid halv elva och fixa i ordning sig innan vi begav oss dit.

Vi pratade och tittade på lite roliga videosar och vid halv ett drog vi tillbaka hem och där har vi varit nu och jag har fixat på Älsklingen's Cityville.
Går inte och göra sådär jätte bra då han har så jääääääääävla mycket grejer, men jag försökte göra så gott jag kunde iallafall, och det verkar inte bättre än att jag ändå lyckas ganska bra.

Men nu sitter jag och dricker Pepsi och ska läsa lite bloggar och hålla koll på kycklingen i ugnen samtidigt som det blir lite spel på Cityville medans Älsklingen min är borta och fixar lite grejer.
Tjingeling!

Kommentarer

  • kattis säger:

    hej ha följt din blogg i nästan ett år och tycker du ären kämpe. Men självklart kanske jag inte gillar allt du gör... Men tur det.. skulle ju vara trist om alla tyckte lika. Tycker detär bra att du håller liv i ditt förhållande, han verkar vara en bra kille. Men jag undrar ju vad din lilla bebis är... Hon e ju rätt så liten ännu.



    Ha det fortsatt bra.

    2011-09-05 | 21:30:37

Kommentera inlägget här: