Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

5 saker ni kanske inte visste om mig..

Kategori: Hate me or love me.

* Jag har gjort en gastric by pass operation, februari 2010 och har just vid det här tillfället gått ner över 45 kilo från operationsdagens start.

* Blivit våldtagen 2006.

* Spelar minigolf, alltså tränar och tävlar i det som andra tävlar i ridning, fotboll med mera. (inte så mycket i sommar, då jag varit gravid och sen haft Lilja)

* Älskar pasta!

* Haft sjukt dåligt självförtroende.

Jag tänkte starta en utmaning och jag utmanar dessa människor att skriva åtminstone 3 saker som dom tror folk som läser deras blogg inte visste om dom.
Även ni andra som läser min blogg utmanar jag att göra det här, ganska roligt faktiskt och för er som kanske inte har en egen blogg men läser min blogg och vill avslöja något, är det bara att kommentera. Alltid lika roligt med hemligheter om en själv, haha!

Kommentarer

  • Malin säger:

    Hej Emelie! Jag tycker det är oerhört starkt och modigt av dig att du vill dela med dig om att du blivit våldtagen. Inte det lättaste att säga direkt.! Om du orkar/vill kan du inte förklara kort hur det gick till? Asså jag menar blev du bara överfallen? :( hur gick du vidare efter det? Är det sant att man får skuldkänslor och skam osv? Så svårt att kunna förstå när man inte själv suttit i den situationen.

    STOR KRAM till och Lilja!



    P.s Känner inte ens dig och skriver värsta brevet haha första gången jag ens kommenterar en främmande blogg typ :P

    2011-09-01 | 21:21:08
  • maria säger:

    AAAAAAAA. va sne man blir!!!



    Trevlig helg tjejen.



    Maria

    2011-09-02 | 13:03:36
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: