Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

4 September 2011 Söndag.

Kategori: Resa

Shulululu!
Igår så tog det ju ett tag innan Älsklingen min kom, men han kom iallafall i sällskap med E & M, vilket var riktigt trevligt, vi satt här och pratade om bilar men både jag & E tyckte det var tråkigt, så vårt samtalsämne blev Barbie, för det är fan helt sjukt hur vissa killar beter sig när det kommer till bilar, dom är ju typ som jag var när jag var 6-7 år och fick en ny Barbie docka, det var just därför vi kom in på det ämnet, haha.

Dom åkte inte härifrån för ens vid fyra på natten, och jag tyckte det var riktigt tråkigt när dom åkte, så jag och Älsklingen min gick och sov runt halv fem, och då var jag helt färdig, haha.

Vaknade av att Älsklingen ville mysa lite.
Jag berättade hur sugen jag är på att göra två tatueringar i detta nu.
Hörde av mig till en person här i närheten för att snacka om pris och tid.
Men förmodigen blir det ganska snart, och då jävlar!
Jag känner verkligen suget nu, vill ha Lilja's namn och en till tatuering som ska bli lite av en hemlighet tills den är gjord, sen finns det även en eller två till som jag är sugen på, men dom får nog vänta.

Eftersom dom flesta tatueringar är ganska små så kanske det blir så att alla blir gjorda på en och samma gång, eftersom ingen riktigt tar lång tid att göra.
Men vi får helt enkelt se, det är ju ändå inte jag som bestämmer utan tatueraren.

Kanske är det någon av er som kan gissa ut vad den hemliga tatueringen är?
Den som gissar rätt för en länkning i min blogg, haha!
Men jag tror inte någon kommer gissa rätt.

Idag har vi bara ätit tacos och hållt på att myst och turas om att spela på min mobil.
Vi har ju verkligen fastnat för det där jävla spelet, haha.
Men vad ska man göra..
Vi har ju ändå mysigt och trevligt tillsammans, så vad spelar det för roll vad vi gör.

Nu är Älsklingen min iallafall inte kvar längre, utan han ska jobba och jag sitter här ensam och dricker Pepsi och lyssnar på musik, har det jätte tråkigt men jag är ändå glad över att Älsklingen min har ett jobb som han verkligen tar på allvar, och det känns så bra, för det är liksom ett steg närmare vårt liv tillsammans.

Men vi hörs senare!


Kommentarer

  • Tess säger:

    Ah nej..denna vecka har inte varit den bästa riktigt :/



    inte varit inne på din blogg på ett bra tag frresten (illa av mig :P)...men grattis till din dotter! :D

    2011-09-04 | 18:16:20
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/tessic
  • maria säger:

    Tja tjejen.. Låter som en mysig kväll & natt



    Har ni planer på att flytta ihop?



    Kram Maria

    2011-09-04 | 18:21:33
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • Johanna - Mamma till Sami säger:

    Bilar is the shiet :D

    2011-09-04 | 18:56:18
    Bloggadress: http://lyyckligaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här: