Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

30 September 2011 Fredag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!
Är egentligen jätte stressad nu, Elin är påväg hit för att hämta mig och Lilja och så blir det fika på hög nivå. Gud vad jag saknat den där tjejen!

Men igår kom ju Amar hit och vi hade det jätte mysigt, vi mös runt och bara var med varandra, jag älskar att umgås med honom och han förstår mig väldigt bra, han försöker att lugna ner mig så fort jag brusar upp och han vet att jag kan bli sur för ingenting men att sekunden efter är det som att ingenting hänt, han vet hur jag fungerar, men han förstår inte hur jag kan gå från glad till sur, men han försöker ändå att lugna mig och förstå mig, och det är ändå det viktigaste, att man försöker förstå varandra.

Men hur som helst, Lilja ligger och sover nu & jag ska se till att fixa i ordning mig innan Elin står här utanför med bilen i högsta hugg, och det är dags för att åka.
Så vi hörs när vi kommer hem igen!
Tjing!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: