Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

3 September 2011 Lördag.

Kategori: Resa

Hejhej!

Igår efter vi kommit tillbaka så hoppade jag in i duschen och gjorde mig i ordning för kvällen, jag sminkade mig och tog mig en drink innan M & E & A kom förbi och drack med oss.
Vi satt och snackade och hade det skit trevligt, och runt tolv bestämde vi oss alla för att gå till Heartbreak, vi tog oss några danssteg, eller några är nog att ljuga för vi tog oss väldigt många och vi kvart i två gav vi upp och gick hem, Älsklingen och jag satt en stund och prata på altanen innan det var dags att gå och sova, då vi båda var helt färdiga, haha.

Vaknade iallafall idag av att Älsklingen väcker mig, och vi åt frukost.
Det är någonting konstigt som händer med mig för tillfället, vill knappt prata med någon.
Vill helst bara sitta själv och tänka, och det resulterar i att det kan uppstå problem.
Men jag har sån tur att jag har världens bästa pojkvän som förstår, och försöker låta mig vara, även fast han undrar så vill han ge mig den där tiden ensam, men ändå finns han där för att trösta mig, tårarna är liksom på väg hela tiden, vill bara lägga mig i fosterställning och gråta ut i någons famn.

Men det blir nog bra senare idag, har ju mina dagar då jag känner såhär.
Nu är iallafall Älsklingen min iväg och jobbar och jag sitter här ensam.

Nu ska jag dricka ett glas cola och röka några cigg och sen bara börja njuta av denna Lördag.
Peace out!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: