Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

29 September 2011 Torsdag.

Kategori: Mammalivet

Hej igen!
Nu är det snart dags för lunch och Hem till gården.
Nova lär ju sitta på bolibompa webben medans vi kollar på det där "tråk-programmet" haha, och Lilja lär ju antingen sova middag, eller ligga och jollra och prata med oss.
Men efter att kollat på Hem till gården, blir det till att ringa ett samtal för att se om jag kan följa med Jenni till Norge eller inte, jag vill ju så gärna och allting hänger på det samtalet, hela resan hänger på det samtalet, så håll tummarna för mig, för jag vill verkligen med Jenni dit.
Trots att hon kanske inte kommer vara sådär jätte social, men jag vill till Norge, om det så bara är över dagen, och vi har ju ändå några timmar till godo i Norge, innan det är dags för henne att göra det hon kom till Norge för att göra och då har jag ju även tid att kolla runt lite i Norge.

Så allihopa, håll en varsin tumme åt mig, att jag kommer iväg till Norge, tillsammans med Jenni.

Sen blir det att fixa klart tvätten, för att sen träffa Amar, den fina!
Vad har ni för planer för idag?

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: