Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

27 September 2011 Tisdag.

Kategori: Mammalivet

God morgon, god morgon.
Skulle ha gått in och duscha här hemma, men vattnet är av så inte blir det en dusch.
Vad ska jag göra nu då, jag skulle ju ner til min Mamma's jobb och vara där, men känns inte så jävla fräscht att gå dit utan att dusha, men jag ville ju verkligen gå dit.

Så lär ju bli at gå ner dit för att äta, eftersom jag kan inte ens koka makaroner här hemma, då vattnet är av,så får nog helt enkelt göra det, för har ju inte råd att äta ute direkt.

Vad ska ni göra en fin Tisdag som denna?
Nu ska jag återgå till att prata med Natalie på facebook.
Tjingeling!



Jag & Mamma - Maj 2011

Kommentarer

  • maria säger:

    jobba & tvätta...



    Jobbigt utan duc´sch!!

    Kramiz Maria

    2011-09-27 | 19:45:10
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: