Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

26 September 2011 Måndag.

Kategori: Mammalivet

God morgon, god morgon.
Sitter här framför datorn, måste duscha men Lilja är vaken så vågar inte riktigt gå in nu, då Lilja börjat röra sig runt över allt trots at hon ligger ner, så blir nog att vänta tills hon sover igen.
Sen blir det förmodligen att träffa Emma.
Vi ska väl ta en fika eller något, trevligt trevligt.
Och som jag skrev igår när jag skrev Veckans planer, så ska jag även träffa Natalie och ge tillbaka hennes kläder som jag lånat, men vi får se vilken tid det blir.
Vad ska ni göra idag?
Men nu ska jag umgås med min dotter, som ligger här brevid mig och pratar.
Laaaaaaaaater!

Kommentarer

  • Lucas Gustavsson säger:

    Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

    2011-09-26 | 10:31:47
    Bloggadress: http://modegrabben.webblogg.se/
  • kajsa säger:

    joo men tror de blir ändrat igen hahahh.. vi får se om han förbättrar sig så kanske d funkar men annars e ja bara trött på allt ..

    2011-09-26 | 12:24:56
  • maria säger:

    Tja!



    Jag har jobbat &nu vila. sen vägning hos syrran.

    Kram Maria

    2011-09-26 | 15:12:53
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • Jenni säger:

    Resan kostar 698 kr fram och tillbaka (flyg) Transfer och sånt där till/från flygplatserna betalar jag. Men jag kommer ju inte vara så rolig att umgås med :P Vi kan åka dit tidigt på morgonen så man hinner glo runt lite, kl 13 måste jag vara på kliniken. Men jag tänker nog åka hem samma dag, sista flyget går kl 19 och det tänkte jag ta. <3

    2011-09-26 | 20:17:40
    Bloggadress: http://jennisfamilj.se/

Kommentera inlägget här: