Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

25 September 2011 Söndag.

Kategori: Party

Hello peeps!
Igår blev det ju grillfest tillsammans med Lilja och mina föräldrar, även Johan var där och massa annat trevligt folk. Vi åt middag och spelade en partävling, inte för den var så seriös och jag gick tillsammans med Nina. Det var riktigt trevligt och roligt.
Nästa år kör vi igen!

Men sen när vi varit där ett tag så blev det att dra sig upp mot Nina för att fixa sig, eller rättare sagt hon fixade mig och vi gick ner igen då hade Lilja och mina föräldrar åkt hem.
Efter en stund drog vi vidare till 54an.
Hade aldrig varit där, men nice var det faktiskt.

Martin kom dit efter hans jobb och strax därefter gick Johan, och en stund efter det kom Älsklingen min.
Jag hade det riktigt trevligt med allt dansande och med allt folk.
Folk man inte alls träffar ofta, och aldrig varit ute med.
Men till 54an vill jag gå tillbaka, riktigt kul ställe ju med bra musik men bäst av allt var ändå det trevliga och bra sällskapet jag var i.

När dom stängde dog vi en taxi, Nina hoppade av vid sig och jag, Martin och Älsklingen min åkte vidare hem till mig där jag åt min mat som jag handlat med mig från Mcdonalds och sen somnade skönt i min säng.

Nu är Lilja med sin pappa, och jag sitter här hemma och gör ingenting, Älsklingen har också åkt, så det var ju inte roligt på den fronten heller men blir till att tvätta och städa i rummet fram tills att Lilja kommer hem igen.

Vad har ni gjort denna helg?
Hoppas ni haft en trevlig helg.
Puss & Kram.



Jag & Nina på 54an.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vem är pappan till barnet?

    2011-09-26 | 01:01:00

Kommentera inlägget här: