Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

23.40

Kategori: Mammalivet

Lilja vaknade för cirka en kvart sen och ville ha mat, så var bara att göra i ordning en flaska och ge den till henne, och därefter så pussade jag lite på mitt älskade barn, innan jag la ner henne i sängen igen, och nu ligger hon där i sin säng och pratar med sina gosedjur medans jag sitter här och pratar med Sara & Tess via facebook.
Facebook är fan farligt när det kommer till att prata med folk, skulle kunna hålla mig vaken två dygn, bara för jag tycker det är så roligt att prata med folk, haha.

Men ska snart ta och ringa Amar och se vad han ville när han ringde mig för en stund sen, men hade inte så stor lust att prata med honom då, eftersom Lilja precis då hade vaknat och låg i sängen och gnällde lite.
Så var bara att slänga på luren igen, och börja mätta mitt barns mage.

Imorgon är det ju dags för Föräldragrupp först och sen att Lilja ska få spruta, älskade hjärtat!
Men det bästa är ändå, att min Mamma lär komma dit tills det är sprut dags så jag slipper vara där inne själv, hatar ju att se Lilja gråta, det tär så mycket på mitt hjärta, att veta att hon har ont, men inget kunna göra, så är bara glad om min Mamma är med mig som stöd hos BVC.

Jag tycker även att det ska bli roligt att gå på Föräldragrupp, och det bästa av allt är att jag går med folk som är i ungefär samma ålder som mig, det har dom försökt ordna på BVC, så det känns skönt, sitta och snacka och kanske får sig en eller annan ny kompis här i Nacka att hänga med, haha.

Har ju flera av mina vänner som har fått eller haft barn sen tidigare, men skulle vara roligt att lära känna ännu flera unga mammor, eller varför inte lite äldre mammor.

Nej, nu ska jag ringa Amar och se vad han ville.
Tjingeling!

Jag & Lilja - Alldeles nyss

Kommentarer

  • Johanna - Mamma till Sami säger:

    Sami och jag ska också på föräldragruppen idag :D:D Hihi och Sami ska få sina sprtor imorgon om dom anser att han är frisk nog... USch stackars min prins !! Men det måste ju göras !! :) <3

    2011-09-28 | 10:45:37
    Bloggadress: http://lyyckligaste.blogg.se/
  • maria säger:

    Hon e ju för söt!



    Sover hon bra på nätterna?

    Kram Maria

    2011-09-28 | 14:00:51
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • - ● Rebecca ● - säger:

    Melvin går redan på dagis till stängning eftersom jag jobbar till 18.

    2011-09-28 | 19:28:58
    Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
  • - ● Rebecca ● - säger:

    Nej,d gör d inte.

    2011-09-28 | 20:52:07
    Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
  • - ● Rebecca ● - säger:

    Jag får träna på morgonen två dagar i veckan o efter jobbet på fredagar när jag slutar en timme tidigare.

    2011-09-28 | 21:06:49
    Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här: