Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

22.34

Kategori: Mammalivet

Nu på kvällskvisten har jag pratat med Elin & Tess på facebook, och samtidigt smsat med Amar.
Vad ska man säga, jag och Tess snackar om att dra utomlands nästa år och Elin och jag snackar om vår date på Fredag, om hur vi kommer ge varandra skavsår i öronen, vi har ju så mycket att berätta för varandra, jag vill ju höra ALLT om hennes resa till Marmaris, och allt som hänt där nere.

Sitter för tillfället och dricker coca cola light, och lyssnar på sorgsen musik.
Mår inte alls bra på insidan, så passar på att ägna mig åt lite deppmusik när ändå hösten är kommen och vintern är på väg och jag kommer komma in i en riktig depp period.
JAG HATAR JU VINTERN!
Speciellt när det snöar, och SL verkar vara lika förvånade varje år över att det faktiskt kommer snö.

Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: