Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

22 September 2011 Torsdag.

Kategori: Mammalivet

Hello people!

I Tisdags blev det ju IKEA och jag köpte det där bordet jag tittat på, samt även spjälskydd och ett nytt täcke till Lilja, men köpte även en liten liten present till Noah och pennor & ett hundtält till Nova.
Handlade även hem pizza och skorppr, fan vad skorpor är gott.
Jag har alltid älskat skorpor, men man äter det inte så ofta tyvärr.


Efter IKEA blev det att åka hem, men vi var inte hemma så länge utan vi gick ner och åt på Puben, jag och Mamma delade på en pizza och Lilja låg i vagnen.
Brittis som skulle lämna Shadde hos oss, kom ner dit och vi kom inte därifrån för ens vid kanske 23.00 på kvällen, men trevligt hade vi det, satt och pratade om allt och inget.
Jag försökte hålla huvudet högt, och inte försvinna bort i mörkret.

Onsdagen hände inte så mycket, tittade på Hem till gården och skulle egentligen städa med Mamma medans Lilja sov, men blev till att åka och hämta A ifrån Centralen, vi åkte direkt och hämtade Nova ifrån dagis och därefter blev det hem till mig och medans dom busade runt i rummet pratade jag med min Mamma.

Idag har det inte hänt så mycket, A och Nova har busat runt en himla massa och jag blir nästan irriterad för det oftast inte blir en lugn minut när dom två är i närheten av varandra.
Men det gick bra och nu har A tyvärr åkt hem igen.

Nu blir det att prata lite med folk på facebook-chatten.
Heippa!



Mina favoriter! <3

Kommentarer

  • maria säger:

    O va många inlägg du gjort nu!



    Hänger inte med riktigt!!



    Har du ett eller 2 barn?



    Lilja? Nova?



    Jag kanske är jätte snurrig

    Kram Maria

    2011-09-23 | 07:23:26
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: