Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

21.36

Kategori: Resa

Fångarna på fortet slutade nyss och i nästa avsnitt är det gammal på 90talet och för ung på 90 talet.
Och i vilken kategori passar Gurkan in där?
I don't really get it.
Jag tyckte om honom i Big Brother, ja.
Men förstår liksom inte riktigt vilken kategori han passar in i, om jag nu inte missförstod det hela när jag kollade på slutet, men det tror jag inte, han är varken för gammal och eller ung för att minnas 90talet.
Men aja det får jag ju veta nästa Lördag.

Nu är snart Älsklingen min tillbaka hemma och då blir det att umgås med honom och bara mysa, att jag aldrig får nog av att mysa med honom, det är ju det bästa jag vet, jag undrar om E & M kommer förbi också, men det vet jag inte men jag skulle nästan kunna anna det.
Vad ska ni göra denna Lördag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här: