Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

18 September 2011 Söndag.

Kategori: Resa

Hejhej!

Blev ingen uppdatering när jag kom fram till Gävle och det var väl mest för jag var stressad, jag sminkade mig och hann röka en cigg och sen var det dags att bege sig mot Wicktoria och M, alltid lika trevligt.
Vi satt där och pratade och drack, och hade det roligt, skämtade om det mesta.
Det jobbiga var ändå att jag blev ganska så full, men det gick ju bra ändå.

Älsklingen och jag vandrade hem vid fyra på morgonen, men somnade väl inte för ens sex någon gång, då vi diskuterade en massa saker, himla mys!

Vaknade idag vid tolv, och mådde väl som jag förtjänade.
Åt frukost med grabbarna och sen somnade jag igen, haha för typ en timme.
Sen blev det att åka runt i bilen till bland annat Lidl och Willy's för att handla korv.
Ja, jag var sugen på att grilla med Älsklingen.
Vi åkte förbi A, och kollade lite på datorn och sen blev det hem till Älsklingen och äta grillad korv.

Efter att vi ätit lite mat, och Rina varit förbi och gett nyckeln till tvättstugan gick vi dit för att hjälpa henne med tvätten och sen blev det en sväng förbi Älsklingen's moster där jag drack ett glas pärondryck och lyssnade på när dom snacka syrianska, haha.
Ibland önskar jag att jag kunde syrianska.
Skulle vara ganska kul att lära sig, men lär mig ju ord från både arabiskan och syrianskan för tillfället, eftersom när Älskling pratar med några så är det på syrianska och då har jag lärt mig några ord och sen har vi ju arabiskan det jag kan bäst av främmande språk.

Nej, nu har jag inte tid med datorn mer.
Måste plocka ihop mina saker, och sen försvinna!
Wicktoria & jag - December 2010 :)

Kommentarer

  • Tess säger:

    Det var verkligen supergott! Personalen var kanon, man fick MYCKET mat för pengarna och...tre kunder (inklusive jag) gick tillbaka o sa att maten var god :P



    Det ligger i foodcourten och heter typ..något på A, haha. Åker du dit måste du prova =)



    hoppas du haft en fin helg!

    2011-09-18 | 20:26:25
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/tessic

Kommentera inlägget här: