Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

17 September 2011 Lördag.

Kategori: Mammalivet

Hey people!

Pappa väckte mig klockan 07.00, och jag klädde på mig och packade ihop alla saker, orkade inte göra klart allting igår då jag var helt död efter badet som jag tog, så fick göra en del på morgonen.
Lilja vaknade precis när vi skulle åka iväg för att tävla, men tror nog hon somnade om, för gav henne nappen och det är oftast det hon vaknar om vid den tiden, men pussade ju även en massa på prinsessan.

Men iallafall åkte och tränade ett varv innan det var dags för att sätta igång, det var ju två tävlingar på en dag och första tävlingen gick åt helvete, men andra tävlingen den som jag spelade tillsammans med Pappa gick ändå ganska bra, jag ÄLSKAR att spela tillsammans med min Pappa.

Nu är jag hemma igen och varit hemma igen, har fått min dos Cityville för ett tag nu, Lilja är med hennes pappa, och jag har busat runt med Nova.
Snart är det dags att åka iväg igen, och då bär det av till Gävle och min pojkvän.
Vi ska väl mysa lite och sen får jag se vad kvällen bjuder på idag.
Förmodligen ingenting speciellt, utan bara en massa mys med min Älskling.
Vad ska ni göra ikväll?


Guuud vad jag kommer sakna Lilja, känns som en evighet, fast det bara är för några få dagar..
Mitt älskade hjärta!

Snart kommer min nya dator hem till mig.
Min gamla gick ju sönder, så nu äntligen ska jag få in en dator i rummet igen.
ÄNTLIGEN!
Jag längtar tills den kommer hem.

Men nu ska jag umgås med mina föräldrar och Nova innan det är dags för Gävle.
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: