Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

16 September 2011 Fredag.

Kategori: Mammalivet

Först och främst vill jag börja med att säga grattis till världens bästa Noah som blir hela 7 månader idag, det känns som det var igår du bara var några dagar gammal.


Fasters prins!




Igår gick jag och la mig tidigt då det var massa tankar som snurrade i mitt huvud och dom har väl inte riktigt släppt än, men jag försöker att inte tänka på dom, men det är inte alltid det enklaste.

Idag blev det en tripp till ICA för att handla lunchen hem.
Vi åt mat samtidigt som vi kollade på Hem till gården, och därefter har vi plockat lite här hemma.
Har nyss tagit disken, och nu sitter jag här framför datorn och pratar med Mamma & Nova, och även pussar på Lilja, mitt fina barn!

Ikväll blir det bara vara hemma och mysa med mitt barn och eventuellt Nova.
Mina änglar!
Lär ju bara bli en massa tv-tittande och sånt där mysigt, ska väl handla någonting gott och ha fredagsmys här hemma, jag älskar att umgås med dom!

Imorgon är det ju dags för tävling för mig och Pappa, vi ska köra mix tävling, och det betyder en tjej och en kille i samma lag, och det är en tävling jag och min Pappa alltid är med på och kör tillsammans. Det har blivit lite som en tradition för oss, och han lär ju göra det med Lilja sen.
Fast det vet man ju aldrig, men jag kan nästan tro det.

Nej, nu ska jag spela lite Cityville och mysa med barnen som är här.
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: