Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

15 september 2011 Torsdag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!

Jag är inte på världens bästa humör idag heller.
Igår runt tolv blev det till att åka till Astrid Lindgrens barnsjukhus, då Lilja inprincip bara skrek och skrek, och vi kontaterade att det inte var magen och insåg att det nog var öronen.
Vilket det var, hjärtat mitt!
Hon var så himla duktig på sjukhuset och vi fick redan en dosering med medicin där, och hon sov väldigt skönt heela natten, och det förstår jag då hon inte alls sovit mycket under dagen.

Vi kom iallafall hem runt fem på morgonen, och det kändes i kroppen.
Men gick och la mig ganska direkt när jag kom hem.

Inte blev det mycket sömn utan vaknade vid tio och åkte ner till sickla med min Pappa för att hämta ut Lilja's medicin, trodde den skulle vara dyrare men skönt att den var billig.
När jag kom hem igen tog jag mig någonting att äta och sen började jag plocka runt om här hemma och sen blev det att ligga och mysa med Nova, som även hon är hemma från dagis då hon också har ont i örat.
Mina fina änglar! ♥

Nu blir det Cityville och samtidgt kolla på film med Nova och busa med Lilja.
Tjingeling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: