Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

14 september 11 Onsdag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!

Blev ingen spruta idag, för att Lilja blivit förkyld.
Mitt älskade hjärta! ♥
Men vi åkte dit & vägde och kollade hur lång hon hade blivit.
Allting gick bra & sen blev det bara hem och vika tvätt och tvätta nya kläder.
Jag är fortfarande inte klar, men tog mig en kort paus och kolla datorn.

Känner inte att humöret är på topp, allting känns bara jobbigt och jag orkar inte ens le.
Det är så himla hemskt, och jag vet inte vad det är som egentligen sker med mig.
Men någonting är det, tur att man har världens bästa föräldrar & dotter.

Imorgon blir det till att träffa Maggan, som för er som inte vet är en av Lilja's gudmödrar.
Jag, Lilja & Mamma ska hem till henne på en fika och bara prata lite, trevligt trevligt.

Maten är både i ugnen och på spisen, snart är det dags för korv i ugn med potatismos.
Måste även nog ringa Natalie ikväll och köra en update.
Känns som vi knappt pratar längre, så blir till att uppdatera varandra med gammalt om nytt.

Puss!

Kommentarer

  • maria säger:

    O fy fasiken va gott det lät!!



    Hoppas du / ni mår bättre snart!

    Maria

    2011-09-14 | 20:50:34
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: