Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

13 september 011 Tisdag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!

Igår hände ingenting annat än att åka in till stan fram och tillbaka med Lilja & Mamma och sen även dela på en pizza med min Mamma. Vi satt där nere och pratade och hade det jätte trevligt, jag älskar att umgås med min mamma, för vi förstår verkligen varandra.

Idag har jag inte gjort något, kollat på Hem till gården och bara myst med min dotter, men vill ut och promenera kanske får med min Mamma på en promenad, men jag vet inte.
Vill göra något, hatar att sitta inne och jag vill ju att Lilja kommer ut en gång om dagen minst.

Laater!


Kommentarer

  • ampu säger:

    vilken gullig liten tjej du har hon är så lik dig på bilden!!!

    2011-09-13 | 13:40:48

Kommentera inlägget här: