Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

11 SEPTEMBER 2011 SÖNDAG.

Kategori: Mammalivet

Först och främst vill jag börja säga att ljuset är tänt och kommer inprincip vara tänt hela dagen för offrerna från World trade center, det var idag alltså 10 år sedan och det tror jag inte någon har missat.
Alla mina tankar går till U.S.A idag och dom som miste någon under terrorattacken.
Vila i frid!

I Torsdags så blev det kryssning med Älsklingen min och M & E.
Himla trevlig kryssning, trots att det blev en del småtjafs, men det är väl lätt hänt eller?
Efter kryssningen blev det iallafall upp till mig och hämta bilen och sen åka mot Gävle.
Lovely!

Vi gjorde väl inget speciellt, vi tog oss en runda till stan och bara hade det kul och sen blev det hem för att sova, vi var ju helt färdiga efter båten, och jag orkade knappt hålla ögonen öppna. Men den stunden vi var vakna och träffade lite folk hade vi det riktigt trevligt på.

Igår hade jag mig en update med Natalie, alltid lika underbart!
Umgicks även med min Älskling och vi pratade på som vanligt och hade det mysigt.
Vi grillade och så och bara njöt att få ha en liten stund tillsammans.
Jag älskar att umgås med min pojkvän.

Nu sitter jag här framför datorn och spelar Cityville och kollar samtidigt på tv, inte för att det finns något roligt att titta på, men är tv:n avstängd så är det knäpptyst och jag hatar när det är knäpptyst.>
Vad har ni gjort i helgen?
Imorgon blir prinsessan 3 månader, förstår ni hur fort tiden går?
3 HELA MÅNADER IMORGON!
Min lilla tjej börjar bli så stor och hon kan redan så mycket.
Mamma's hjärta! ♥

Nej nu ska jag fortsätta spela Cityville.
Tjingeling!



Marmaris 07 - Exelsior Beach.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: