Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

1 September 2011 Torsdag.

Kategori: Resa

Hejhej!
Igår på eftermiddagen åkte jag, Lilja och Mamma in till stan.
Vi fick och åt på Maestro kebab och inväntade vårt tåg mot Gävle som skulle gå 18.16.
Mamma följde med som sällskap då det är en del saker som måste med, haha.
Hon hjälpte till att dra vagnen medans jag bärde barnstolen och sådär.
Vi mötte även Natalie och J och hans kompis för jag lämna tillbaka 150 kr till Natalie.

Lilja sov hela tågresan, duktiga tjejen!
Och Älsklingen mötte upp oss vid stationen och bärde lite saker.
Han hade bilen så han tog grejerna i bilen och jag gick med vagnen som blev typ 10 kg lättare kändes det som när alla saker försvann ifrån den, haha.

På kvällen så kollade vi lite på Save the last dance som gick på 11an och även grillade lite kyckling då jag var hungrig, och bara hade lite ensam tid när Lilja sov, och hon vaknade inte för ens vid tre och ville ha mat.
Men därefter så blev det mat ganska mycket, men sen så sov hon och ligger fortfarande och sover.

Älsklingen är hemma en liten stund, men sen ska han tillbaka till jobbet och då blir det för mig och Lilja att börja gå mot stan och kolla runt i affärer, här är det ju tråkigt att bara sitta & jag har ju lovat mig själv att Lilja ska komma ut en gång om dagen minst.
För barn behöver dagsljus.

Hoppas ni har en fin Torsdag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: