Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

03.39

Kategori: Party

Jag är nyss hemkommen ifrån en helkväll med tjejerna.
Det var riktigt trevligt, och vi åt en god middag som fick bestå av kyckling, pommes frites och bearnisesås och det smakade verkligen ljuvligt i munnen.
Efter att ha ätit en god middag & pratat en del med tjejerna blev det dags för att börja fixa sig och göra sig i ordning för kvällen, vi lyssna på musik och bara hade det trevligt.
Vi åkte mot Högdalen och Engelbrekt, där jag även träffade på H.
Riktigt trevligt att träffa på folk, man absolut inte anar att man ska träffa på just där.
Det var det sista stället jag trodde hon skulle gå till, men tydligen så.
Inte för det var något fel på stället, vi alla tjejer sjöng karaoke och dansade.
Inte för det blev så mycket dansande, utan gick strax efter karaoken.
Då blev det till att röra sig hemåt, efter det blev en del problem.
Vad det blev problem med är helt onödigt att nämna i bloggen, så egentligen är det ens onödigt att dra upp det. Men nu är det redan gjort, så vad fan, haha.

Ringde Martin och Älsklingen min på tunnelbanan och då bestämdes det att jag och Martin skulle mötas och åka hem tillsammans, vi möttes i Slussen och pratade om en del grejer, och alltid lika skönt att prata ut med världens bästa bror. Känner verkligen att jag kan prata med honom om allt, finns liksom inget att skämmas över.
Behöver inte skämmas för någon av mina bröder, dom stöttar mig i mina beslut & finns där och det värmer verkligen i hela mitt hjärta.

Nu sitter jag här framför datorn, har nyss pratat klart med Pappa & Martin och ska nu gå och lägga mig, eftersom min älskade dotter sover så himla sött, och på ett sätt är jag ganska glad över det, då jag känner mig helt färdig trots att det inte blev så mycket dansande.. Men man får faktiskt va slut som artist ibland, jag känner att jag blivit gammal, trots att jag inte är gammal, men ibland känner sig min kropp som hundra men en annan dag känner sig min kropp som fem år.. HA HA HA!
Snacka om att min kropp lever sitt egna lilla liv och bestämmer själv.
Jobbigt läge.

Förresten.. Märks det att jag skriver i nattmössan?
Återkommer imorgon.
Peace, Love & Understanding.


Kommentarer

  • maria säger:

    Låter ändå som en kanon kväll trots känslor!!



    Ha det bäst Maria

    2011-09-24 | 09:25:41
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: