Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Yihoo!

Kategori: Mammalivet

Imorgon blir det till att hämta världens bästa Nova ifrån dagis.
Lär mysa en himla massa med henne & Lilja, och sen är det ju såklart att tvätta.
Men först så ska jag ner till Mamma's jobb för att sen plocka upp Nova.
Väl hemma blir det mysfaktor 10, och därefter tvättning av allas kläder.
Jag skiter nog i tvättstugan och kör med maskinen här hemma, är ju mycket smidigare då.
Då slipper jag att springa emellan och tänka på Lilja's sov och ät tider.

Det negativa är att jag alltid tvättar halva nätterna när jag tvättar hemma, och det lär det väl bli imorgon också, så jag är helt färdig på Onsdag men då är det bara att få i sig nya krafter för att städa och åtminstone packa klart Lilja's väska inför Finland.

Även fast det inte låter som mycket saker att göra, så vet jag att det är flera saker jag har glömt och även fler saker som kommer dyka upp både imorgon och Onsdag.

Ska försöka blogga så mycket jag kan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: