Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Det finns någon för oss alla.

Kategori: Mammalivet

Har inte somnat än, men det är väl ingenting som förvånar er!?!
Tankarna snurrar runt, och jag känner att jag hellre är vaken än att börja drömma sjuka och ganska så läskiga drömmar, jag vill inte drömma så som jag drömmer för tillfället, jag grubblar så mycket och allt slutar med en sak, varför kan man inte bara få bestämma vad man ska drömma, då hade allting varit bra, iallafall för min del, då hade jag sluppit sitta här nu.

Har iallafall pratat med bland annat Kajsa på facebook-chatten.
Vi har pratat om lite allt möjligt och hon fick även se Lilja en stund, vi snackade på som vanligt och pratade gamla goa minnen, från när vi var på kryssning sommaren 2010 och hennes galna vecka i Stockholm 2010 och min ännu galnare vecka i Gävle 2010.

Älsklingen min slutar om en kvart, så nu är det ju helt onödigt att lägga sig för att sova, eftersom vi båda vill ha vårat 'godnatt' samtal och jag undrar om inte han vill se mig lite via webcam på facebook också, så vi kan skicka lite slängpussar till varandra. Världens finaste!

Helt sjukt hur jävla puttinuttig jag har blivit, kan nästan bli irriterad på mig själv för att det sprudlar så mycket kärlek mellan oss, hade det varit för ett år sen och det handlade om mina kompisar hade jag varit glada för deras skull, men innerst inne hade jag kräkts tusen gånger om, och tänkt vad fan är kärlek?! Det är en jävla lek och den finns inte, allt kändes verkligen piss när det kom till kärlek.

Men sen träffade jag ju min pojkvän, och inser att jag har blivit dumpad och dumpat själv just för att få träffa honom, just för att det skulle bli han & jag och så ska det vara. Från den dagen, tills våra sista andetag!

Men tillbaka till det här med att kräkas på kärlek, jag förstår att många av er blir trötta på att höra om all kärlek som sprudlar mellan oss, förstår om ni vill kräkas på vår kärlek och ber oss stoppa upp den någonstans, för jag har varit likadan, jag har varit där och ska inte tillbaka dit.

Det finns någon för oss alla, ibland träffar man dom bara tidigt i livet och ibland sent, och oftast kommer den stora kärleken när man minst anar det och kanske dessutom minst förtjänar det.

Kanske borde jag säga 'ge inte upp' men jag gav ju upp och det var ju då drömprinsen kom, det var ju då jag kände att det här var rätt, det var då jag kände det där extra hjärtslaget, det var då jag visste, det var då jag visste vad ordet kärlek betydde och fortfarande betyder.

Kommentarer

  • maria säger:

    fina tankar!!!



    Love Maria

    2011-11-05 | 06:29:27
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • Klara säger:

    Fin blogg!http://klaralindbloms.blogg.se/2011/november/tavling.html#comment

    2011-11-05 | 13:02:30
    Bloggadress: http://klaralindbloms.blogg.se/
  • Johanna - Mamma till Sami säger:

    Man ska inte leta efter kärleken för då kommer den inte. Den kommer som sagt när man minst anar det :)

    2011-11-05 | 13:21:21
    Bloggadress: http://lyyckligaste.blogg.se/
  • Tess säger:

    hehe ja, jag gillar alla..livliga och halvgaln bilder (-; kul med lite rörlighet och inte bara när mans tår och poserar hehe :P



    och ''det finns någn för oss all''. håller med...men faaaaan hur länge ska man vänta hahaha ;)

    2011-11-05 | 14:47:14
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/tessic

Kommentera inlägget här: