Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Tvätta eller inte tvätta, det är frågan.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!

Kvällen har inte bjudit på så mycket, blev ju middag & lite mys med Lilja innan det blev sängen för henne, och då tittade jag lite på tv, innan jag satt mig vid datorn.
Smsade även lite med Jojo, var ju ett grymt bra tag sen man pratade med den där bruden och ännu längre sen man träffade henne, så väldigt kul att få upp kontakten igen lite.

Har även hunnit prata med Älsklingen min, som ringde på hans rast.
Gud vad jag saknar honom, även fast det bara var några dagar sen vi träffades.
Har aldrig känt sån här kärlek för någon förrut.

Kvällen lär inte bjuda på så mycket mer än såhär, funderar på att tvätta kläder, för mina rena kläder börjar ta slut, och en av Lilja's alla ytterkläder måste även den tvättas, så kanske passar på att göra det denna Torsdagskväll, men det får vi helt enkelt se när det kommer så långt.

Nej, uppdaterar snart igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: