Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Till en saknad vän.

Kategori: Gamla tider

Tycker det är så otroligt synd att det blivit som det har blivit mellan mig och Natalie, vet dock inte om jag kan kalla den här människan vän längre, vet inte vart vi står idag & vet inte om våra problem kommer gå att lösa, vet inte om vi båda orkar kämpa för att lösa någonting. Jag vet bara att jag tycker det är så otroligt synd att det blivit så här mellan oss, jag bryr mig om henne och hon har varit det största stödet i mitt liv, hon har funnits där i vårt och torrt och vi har gått igenom så otroligt mycket tillsammans, därför hoppas jag att vi båda orkar kämpa, att vi båda orkar kämpa för det som en gång var & förtsätter vara. Du kommer alltid vara en speciell person för mig och jag kommer orka kämpa för att allt ska bli som vanligt, men orkar du kämpa?


Jag saknar dig, jag saknar OSS!

Kommentarer

  • Jenni säger:

    Blir helt förvirrad. Ena dagen är ni vänner, andra inte (så kanske det inte är, men det verkar som det) Lös era problem en gång för alla, eller gå vidare med era liv utan varandra, är mitt råd. Ni verkar ha haft såhär väldigt länge, tär ju på krafterna att hålla på och ha massa olöst groll med varandra :)

    2011-12-01 | 13:11:39
    Bloggadress: http://jennisfamilj.se/

Kommentera inlägget här: