Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Teknikens under.

Kategori: I'm asking you.

Jag lyckas inte med att ladda ner serierna, och jag fattar seriöst inte varför.
Är det något annat program man behöver i datorn för att ladda ner?
FAAAN att inte min karl var här nu och kunde typ fixa det här åt mig.
Vill ju titta på en massa serier, plus att jag tänkte om man tog med sig datorn till Finland, har jag ju massa trevligheter att titta på där innan läggdags och på båtresan men det lär ju skita sig nu.
Jag kan ju datorer, hur man startar dom och får dom att fungera igen och sådär, men när det gäller program i datorn som man behöver för att t.ex ladda ner film, då funkar det inte.
Någon som kanske kan hjälpa mig och som vet om det behövs något mer program och vart man hämtar det programmet i såfall.?!

Kommentarer

  • Linda säger:

    om du ska hämta serier/filmer som är torrenter behöver du till att börja med en torrentklient som t.ex utorrent el liknande. bara att googla om du inte redan har en klient installerad :)

    2011-11-22 | 19:36:25
    Bloggadress: http://psykedeliaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här: